اسامي اعضاي هيأت نظارت بر انتخابات خرم‌آباد اعلام شد/ كانديداهاي قانون‌شكن، روز انتخابات پاسخي زيبا
اخبار
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

نظرشما درمورد خبرگزاری خبر لرستان چیست؟؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر لرستان و آدرس newslorestan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 21298
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 20
:: بازدید ماه : 20
:: بازدید سال : 277
:: بازدید کلی : 21298
اسامي اعضاي هيأت نظارت بر انتخابات خرم‌آباد اعلام شد/ كانديداهاي قانون‌شكن، روز انتخابات پاسخي زيبا
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان خرم‌آباد معرفی شد.
به گزارش پايگاه خبر لرستان، در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌آباد كه در محل فرمانداری این شهرستان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات لرستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستان برگزار گرديدف رئيس هيأت نظارت بر انتخابات خرم‌آباد معرفی شد.
در این جلسه طی حکم صادره از سوی آیت‌الله "احمد جنتی" دبیر شورای نگهبان کشور، "سید رحیم کاظمی" به عنوان رئیس هیأت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد معرفی شد.
كاظمي برای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابان مجلس شورای اسلامی به عنوان رئيس هيأت نظارت بر انتخابات برگزيده شد که از سوابق وی فرماندار، رئیس دادگستری شهرستان دورود و خرم‌آباد، رئیس هیأت نظارت نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده‌ و رئیس دادسرای ویژه روحانیت استان است.
همچنین در این جلسه "محمد‌ولي حیدروند" و "كوروش بيرانوند" نيز به عنوان اعضاي جديد هیأت نظارت بر انتخابات خرم‌آباد معرفی شدند.
فرماندار خرم‌آباد در اين جلسه گفت: انتخاب وجه تمايز بشر با ساير مخلوقات مي باشد و اگر ما بخواهيم بشر را با ساير مخلوقات مقايسه نماييم يكي از مهم‌ترين وجوه تمايز او داشتن حق انتخاب مي‌باشد.
 "حبيب‌الله  خجسته‌پور" اظهار داشت‌: آن‌جايي كه امام حسين (ع) شعار هيهات من الذله را سر داد، در اصل دست به يك انتخاب زد و ما به عنوان اين كه داعيه پيروي از آن حضرت را داريم بايد در تمام انتخاب‌هاي خود چه اجتماعي و چه سياسي و چه اقتصادي با الگو قرار دادن ايشان دست به انتخاب بزنيم‌.
وي گفت: اگر امروز به مناسبت بحث انتخابات هيأت نظارت و هيأت اجرايي در كنار هم قرار دارند، اين بيانگر همان شكل و سطح اول تحقق شعار سال است‌.
فرماندار خرم آباد در ادامه بيان داشت: فردا روزي كه مردم به پاي صندوق‌هاي رأي خواهند آمد اين هم بيانگر همدلي و هم زباني بين مردم است و زماني كه ما در كنار مشاركت مردم انتخابات را برگزار نماييم شكل سوم همدلي و هم‌زباني ملت و دولت محقق خواهد شد‌.
خجسته‌پور  تصريح كرد: ما به عنوان مجريان انتخابات تمام تلاش‌مان اين است كه با نظارت نمايندگان هيأت نظارت شوراي نگهبان كه در حقيقت يكي از اركان تضمين جمهوريت و اسلاميت اين نظام هستند انتخاباتي سالم را برگزار كنيم .
وي با بيان اين كه بايد انتخاباتي را برگزار كنيم كه در آن تعبير مقام معظم رهبري كه فرمودند رأي مردم حق‌الناس است رعايت شود‌.، افزود: بر آنيم كه رأي مردم و بنا به فرموده امام راحل اين انديشه مردم را كه ميزان است نگهداري نماييم و به اهلش بسپاريم‌.
فرماندار خرم آباد اظهار داشت: همه‌ي كانديداهايي كه مراحل تأييد را بگذرانند و در فهرست نهايي قرار گرفته باشند براي ما محترم و ارزشمند خواهند بود و ما حق نداريم به نيابت از مردم و به عنوان تكليف شرعي در مورد آن‌ها تصميم‌گيري نماييم‌.
خجسته پور افزود: البته اين موضوع فقط در جابه‌جا نمودن رأي نيست، بلكه استفاده از امكانات دولتي براي تغيير رأي مردم هم نوعي خيانت در امانت است‌.
فرماندار خرم آباد اظهار داشت: چنانچه دستگاه‌هاي اجرايي و حمايتي ما در كنار خدماتي كه وظيفه ذاتي آنها مي‌باشد جهت ارائه آن خدمت يك شرطي مثل هواداري از يك كانديداي خاص را قرار دهند اين هم خيانت در امانت است.
خجسته‌پور افزود‌: اگر ما از تلفن دولتي‌، از خودرو دولتي و ساعت كار اداري به نفع يك كانديداي خاص استفاده كرديم اين هم خيانت در امانت است‌.
فرماندار گفت‌: همان طور كه امام راحل فرموند اين مردم از مردم دوران حضرت رسول براي من ارزشمندتر هستند‌، خود مي دانند چگونه بايد انتخاب نمايند و ما وظيفه نداريم امكانات و رانت خود را در اختيار كس خاصي قرار دهيم‌.
فرماندار خرم‌آباد با اشاره به كساني كه تمايل دارند براي انتخابات سال جاري كانديدا شوند گفت‌: ما هم به مانند هيأت نظارت در حال رصد فعاليت اين افراد و نگران عده‌ي قليلي هستيم‌.
وي  در تكميل گفته‌هاي خود گفت: ما نگران آن عده‌اي هستيم كه ادعا دارند مي‌خواهند براي مملكت قانون‌گذاري كنند و خود در حال قانون‌شكني هستند‌.
 خجسته‌پور در پايان گفت: قطعا  هيات اجرايي و هيأت نظات به اين موضوعات رسيدگي خواهند كرد اما اين افراد مطمئن باشند مردم در روز انتخابات پاسخي زيبا به اين قانون‌شكنان خواهند داد.
 اسامي اعضاي هيأت نظارت بر انتخابات خرم‌آباد اعلام شد/ كانديداهاي قانون‌شكن، روز انتخابات پاسخي زيبا مي‌گيرند


تعداد بازدید از این مطلب: 179
موضوعات مرتبط: اخبار ویژه لرستان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مدیریت
تاریخ : جمعه 8 آبان 1394
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید